Odpovídající klíčová slova k Vašemu webu?

Každý z nás chce mít dobré hodnocení webu a umístit se co možná nejvýše. Někdy to ovšem vypadá až nemožně a existuje mnoho důvodů, kvůli kterým se nám to nedaří. Najít je a identifikovat přitom není vůbec snadné.
 
Nevhodně zvolená klíčová slova mohou být jedním z těchto důvodů a zkrátka nemusí ladit s Vaším webem, což ovlivní i hodnocení Googlu a Vaši pozici. V mnoha případech je tak lepší, zvolit klíčová slova podle potřeb SEO optimalizace, nežli podle svých představ.
 
Vytvoření webové stránky nestačí
Vytvořili jste webovou stránku zaměřenou na klíčová slova a témata s nimi spojená a přesto se výsledky nedostavily? Máte některý z těchto problémů?
 

  1. Chcete být spojeni s určitými klíčovými slovy, ale nedaří se vám to
  2. Google hodnotí konkurenci skvěle a Vy zaostáváte
  3. Nevíte, jestli je Vás web relevantní ke klíčovým slovům

 
 
Analýza hodnocení
Jedním z nejlepších způsobů, jak objevit potenciál Vašeho webu je sledování těch klíčových slov, u kterých se dobře umisťujete.
 
Zní to možná jednoduše, ale je třeba se do této problematiky více ponořit a vypátrat ty nejlepší klíčová slova pro Vaše webové stránky.
 
Prvním krokem je, zjistit, pod jaká klíčová slova Vás web aktuálně spadá.
 
Jakmile to zjistíme, můžeme zjistit rozdíl mezi klíčovými slovy, která chceme a těmi, pod která opravdu spadáme. Poté mohou nastat dva scénáře.
 

  1. Potřebujeme pomoc

 
Neodpovídají Vámi zvolená klíčová slova těm, pod kterými se opravdu umisťujete? To může mít hned několik důvodů. Mezi ten nejčastější ale patří špatně zvolený obsahový management, kterým se nevědomě posouváte pod jiná klíčová slova, nežli chcete.
 

  1. Klíčová slova jsou relevantní s Vaším webem

 
V případě, že klíčová slova naplňují Vaše předpoklady a při vyhledávání se umisťujete právě pod Vámi zvolenými klíčovými slovy, je vše v pořádku. Vždy je ale co vylepšovat a i s dobrými výsledky můžete zapracovat na obsahu, optimalizaci i jiných aspektech.
 
Lepší výsledky
Jak jsem již zmiňoval výše, lepších výsledků můžete dosáhnout hned několik technikami. Tou nejověřenější je asi tvorba kvalitního obsahu, který musí odpovídat klíčovým slovům a musí zaujmout návštěvníka. Další možnost jsou odkazy, které Vám mohou výrazně pomoci, ale jejich získání není vůbec snadné.
 
Pokud se ptáte na náklady, nejspíš Vás zklamu. Náklady v případě prvního scénáře mohou dosahovat řádů několika stovek tisíc korun a výsledky se dostaví přibližně po roce.
U druhého scénáře jsou vyhlídky lepší a investice mohou být v řádech několik desítek tisíc korun. Výsledky se poté dostaví během 3-4 měsíců.
 
I když se náklady mohou zdát vysoké, vyplatí se do SEO optimalizace investovat. Vliv, jaký může mít na obchodní výsledky Vaší společnosti je obrovský a pro mnoho firem tvoří hlavní přísun zákazníků.
 
Je to jen na Vás.