Nemůžete se rozhodnout, kterou přihazovací strategii si zvolit? Váháte mezi manuálním a automatizovaným přihazováním? Nejste si jisti ohledně používání Smart Bidding, protože všichni o něm říkají různé věci a nikdo si není ničím jistý?
Google má spoustu přihazovacích strategií, což je super. Avšak s toliko možnostmi není vždycky lehké poznat, která je ta, kterou byste měli právě vy začít používat.
Je tu celá řada rad o tom, co funguje nejlépe pro ostatní lidi. Ale na samém konci dne, klíčová věc je to, abyste neustále pokračovali s testováním a monitorováním výkonnosti vy sami. To vám pomůže učinit informovaná rozhodnutí (hlavně, když do této směsi přihazujete také Smart Bidding).
Ale pokud skutečně potřebujete nějakou tu zkratku…. Tak tento skript je přesně pro vás a kryje vám záda!
Co tento skript vlastně dělá?
Tento skript vám dovolí monitorovat výkonnost celé škály přihazovacích strategií ve vašich kampaních na základě předem definovaných metrik.
Může tak analyzovat počet automatizovaných a manuálních přihazovacích strategií, což zahrnuje manuální CPC, manuální CPV, manuální CPM, Cílení na lokaci na stránce vyhledávání, maximalizaci kliknutí, maximalizaci hodnoty převodů a cílený podíl v hodnocení.
Od svého spuštění byly strategie Smart Bidding souzeny s odlišnými výsledky a dokonce i se smíšeným přijetím v komunitě. Nikdo nemůže popřít fakt, že se neustále zlepšují, ale stále to nejsou nějaké naprosto univerzální řešení každé situace. A tohle je přesně ten moment, kdy přijde náš skript do hry.
Jakmile zvýrazníte a definujete, které kampaně a na které přihazovací strategie by se měl skript dívat, vyplivne vám hlášení o následujících metrikách: CPC, kliknutí, převody, náklady, CTR, dojmy a TOP poměr dojmů. A ještě předtím, než se zeptáte: ano, můžete si pozměnit tyto metriky. Pokud byste nějaké chtěli přidat, stačí se podívat ZDE.